Monday, January 31, 2011

Kerja Sampai Esok!

Seronok nya dalam hati kalau dapat cuti selalu...yeehaah!

Selalu sangat kerja, sekali sekali kena cuti jugak. Release sket tension dengan orang kat opis nih. Kerja tak abis-abis. Asyik ada jer benda urgent. Bukan urgent sangat pun sebenarnya kalau ada orang kat opis tu boleh buat planning awal2. Tapi dah tebiat kot,,,, Yang last minute tu jugak la yang urgent sangat pun! Dan sebagai orang yang dapat last sekali document yang perlu... aku jugak la yang lambat buat kerja.

Nak buat camner.. depa tak bagi apa yang aku nak, mestilah kerja aku lambat siap. Dah namanya dept aku la yang last sekali sebelum finalized filing semuanya... Soalannya.. aku ke yang buat kerja lambat??????

p.s: Tension nya...

No comments:

CUBA BENDA BARU

 Cuba Benda Baru SUSAH. Memamg susah. Bila kita nak mula benda-benda baru ni. Kalau dulu melulu ikut suka saja, tapi bila ada tujuan dan mat...