Saturday, July 23, 2011

100 Posts

Macam tak percaya jer even dengan masa yang kekurangan begini.. sampai jugak la ke 100 posts (100 posts ). Orang lain dah beratus-ratus post walaupun mula lambat dari aku tapi aku ni ada jer halangannya masa nak menulis.

Mungkin la ada orang yang kata aku tak pandai bahagikan masa. Semua tu cuma alasan. Luangkan masa 10 minit pun boleh update blog masing2... ye la mungkin juga aku yang malas. Tapi priority tetap keja and family. Masa yang terluang jer boleh penuhkan dengan blogging. Dan kebanyakkan masa aku terisi dengan aktiviti dengan anak2.

Nway, Congrat to myself.

So biarlah orang nak kata apa... Janji aku tetap bahagia dengan cara aku. "Inilah caraku"..teringat lak lagu NICO zaman muda remaja dulu.


ehsan google images.

2 comments:

norh said...

relax ar kak era..blog kita, suka hati kita la nak update or tak mau update..he he he
tapi tak dinafikan la, jumpak ramai kawan2 baru kat blog ni, tak eksyen pun walaupun pangkat besar2..he he he

Era Khairani said...

hakikatnya..orang yang pangkat kecik jer eksyen lebih... orang kaya tak pernah ngaku kaya, orang gila pun tak ngaku gila kan...hahaha

CUBA BENDA BARU

 Cuba Benda Baru SUSAH. Memamg susah. Bila kita nak mula benda-benda baru ni. Kalau dulu melulu ikut suka saja, tapi bila ada tujuan dan mat...