Wednesday, February 14, 2018

KENAPA PERLU JADI AHLI TUPPERWARE


KENAPA PERLU JADI AHLI TUPPERWARE?
Contoh Tupperware kit dan free gift bila daftar ahli

Bila dah jadi ahli, boleh pula beli set-set di atas dengan harga ahli




Ramai sebenarnya pengguna Tupperware brands ni. Siap berlambak group fan dan group kutu dalam media-media social. Tetapi kenapa susah sangat orang nak jadi ahli Tupperware bila kita tanya. Rata-rata bagi alasan macam-macam. Contohnya:

1) Beli online lagi murah
2) Dah ada family @ kawan yang ahli, beli pun guna harga ahli.
2) Beli pun bila ada yang berkenan saja, bukan beli tiap-tiap bulan
3) Tak minat nak bisnes.
4) Tak suka la nak cari orang, nak promote jadi ahli
5) Tak ada ramai kawan, tak tau nak promote kat siapa
4) Tak ada modal.
5) Banyak persaingan.

OK.

Semua itu ALASAN. Yang cukup sinonim pada penjual Tupperware mahupun apa-apa produk sekali pun. Namun, tanggapan itu salah jika kita tahu apa kelebihan menjadi ahli Tupperware ini. Bukan setakat nak berniaga saja tapi ada banyak lagi kelebihan yang kita dapat jika kita tahu bagaimana caranya

Antaranya:

ü  Jimat 25%
Sebagai ahli Tupperware brands, kita akan dapat kad ahli dengan diskaun 25%. Kad ini boleh digunakan di seluruh Malaysia termasuk Sabah & Sarawak.

ü  Komisen / Untung Runcit dan Rebat
Sebagai ahli juga, kita berhak untuk membuat untung Runcit. Jual harga retails dan keuntungan tetap adalah 25%.
                Terdapat syarat untuk mendapat komisen dan bonus. Iaitu naik pangkat sebagai senior konsultan dengan 2 orang recruits. Jadi, boleh promosi secara berkumpulan juga.
                Juga ada rebat untuk pembelian barang-barang tertentu ataupun lebih sesuatu amount dalam satu bil. Tengok discountnya ada yang lebih 50%.

ü  Set Level
Set Level merupakan set/barang yang boleh dibeli apabila belian mencapai jumlah tertentu sepertimana yang tertera dalam katalog. Sebagai contoh Level 1: Harga RM 14.90 sahaja jika belian ketika itu berjumlah RM520.00.

ü  Belian Dengan Belian (PWP)
Setiap bulan akan ada barangan yang dijual dengan harga diskaun lebih daripada 35%. Itu belum pun ditolak dengan discount ahli sebanyak 25% tersebut.


ü  Boleh join event/program Tupperware di seluruh Malaysia
Ø  Party Tupperware,
Ø  Director Recognition Rally (ada jualan murah semasa event ni),
Ø  Tupperware Carnival (terdapat jualan murah juga semasa event ni)
Ø  Tupperware Jubilee (program ini ada juga jualan murah & ada cabutan bertuah sehingga RM75K barangan kepada ahli) yang di adakan setiap tahun mengumpul semua ahli dari seluruh Malaysia.

ü  hadiah tupperware yang pelbagai.
Bila masuk-masuk je pun akan dapat 3 tupperware free. Daftar email dapat free lagi satu. Bila join ncap dengan sales RM500 pun dapat free lagi setiap bulan.

Jadi, sesiapa yang mahu kelebihan dan hadiah-hadiah tupperware, mesti jadi ahli

Contoh set Level bila pembelian melebihi sesuatu jumlah yang ditetapkan. Harga asal RM200++, tapi boleh dibeli dengan harga cuma kurang RM80. Untung kan.


No comments:

CUBA BENDA BARU

 Cuba Benda Baru SUSAH. Memamg susah. Bila kita nak mula benda-benda baru ni. Kalau dulu melulu ikut suka saja, tapi bila ada tujuan dan mat...