Thursday, June 9, 2011

I'm coming home

I'm back. Not back to online journal just back to Sungai Petani, my home.

Mood..masih moody... tenggelam timbul dengan perasaan seronok bercuti yang masih tak habis-habis lagi.. disulam pulak dengan mood tak seronoknya nak buat kerja2 harian. Dan yang paling tak seronok adalah waktu pagi nak pergi kerja.

Wah, sekarang bukan main malasnya. Nak kata cuti lama.. tak jugak. Bukan cuti bersalin pun... Kalau cuti bersalin mungkin la kan... tapi ni cuti 3 hari jer..

entahlah...tapi ada banyak benda nak cerita kat sini..kena tunggu. Meter mood masih di aras low. Tambah lak dair petang tadi sakit kepala.. loya2..(aihh...ada apa2 ke nih?) Jangan ler anak bari nak belajar berjalan ni.

chow dulu...

No comments: