huss...pusss...hisss....huhhh...

Jenuh jugak ler selepas 2 bulan tak berkemas rumah usang ni..hehe. Bukan tak mau... Bukan Katakan 'TAK NAK' tapi hamba tak berdaya...  nanti boleh la cerita balik sket2 tapi nak catch sekali gus.. mungkin tidak..

Apa dia aku merapu ni... Keadaan aku memang merapu beberapa menjak ni.. dengan semua yang berlaku... mungkin UJIAN untuk aku... Namun, anggap jer la DUGAAN. Tak pernah nak mengharap orang mengerti, cuma cukup la memerhati jer selama ini.

Apapun.. Harap Tuhan Permudahkan Perjalanan hidup ini.... AMIN.


Tapi....


Belum lambat lagi kan untuk Ucapkan Selamat Tahun Baru 2012 kepada semua.. Harapan aku,.. semoga aku dan keluarga dan kengkawan semua akan beroleh kebahagiaan, murah rezeki dan kesihatan yang berangsang untuk menghadapi semua perkara di tahun ini... Insya ALLAH.

Comments

Popular posts from this blog

SAKIT ITU RAHMAT, DUGAAN ITU NIKMAT

Kejahatan Ibu Bapa Terhadap Anak

Jangan terpedaya dengan produk tiruan @ tidak berdaftar