Thursday, April 11, 2013

SUNYI DAN SEPI

SUNYI DAN SEPI
Lamanya tak membebel di alam maya ni... (sebab semakin banyak dan kerap membebel di reality..hehehe) Nak buat macam mana, kalau terlalu banyak nak perlu di ‘handle’ tapi orang yang meng’handle’ nya buat dunno... arrrgghhhhh penat giler dengan orang2 cam ni.
Tapi akhirnya.... down giler aku jugak.... Skrg mood masih lagi down. Rasa meluat yang tinggi pada orang2 tertentu di tempat kerja tapi aku masih teruskan kerja walaupun hati ni................merana (boleh guna ke perkataan ni???) Conclusion ** Frustration is conquering my heart** I)
Tapi KERJA ITU IBADAH, kena ingat tu. Semua perbuatan kita ini untukNya. Moga hati ku ini juga dipelihara olehNya.
Sememangnya setiap yang berlaku ada hikmahnya. Jika perkara ini tidak terjadi mungkin aku masih di sini. Pendamkan semua untuk kerja yang semakin hampeh ni. Jika tak jadi begini, aku mungkin tak terfikir lagi untuk gerak lebih jauh. Untuk luaskan lagi pengetahuan dan perluaskan skil aku ada... (ada skil ke????)
Sekarang dalam proses untuk memantop kan pengetahuan aku kearah yang lain. Moga perkara yang ingin aku lakukan akan jadi kenyataan. In Shaa Allah. Ya Allah permudahkan segala urusan.
Things to do:
1st  - Mantapkan pengetahuan ke arah ‘itu’
 

No comments:

CUBA BENDA BARU

 Cuba Benda Baru SUSAH. Memamg susah. Bila kita nak mula benda-benda baru ni. Kalau dulu melulu ikut suka saja, tapi bila ada tujuan dan mat...