Wednesday, January 19, 2011

Aku Bos!!!!!!!!!!!!

Ni saja nak cerita tentang dia... Dia ni berlagak! Noktah, so lain2 cerita semua orang boleh agak dah...boleh ke?

Berlagak ler sangat. Baru setahun jagung dalam bidang ni dah nak ek lebih2. Eksyen jer la... dalam kepala hotak tu, habuk jer yang ada. Bukan senang nak cari orang yang serba tau macam dia.. semua la dia yang bagus tapi hakikatnya, ZERO! satu apa pun tarak. Tapi depan orang bukan main. Cakap berapi-api.. tapi no point at all. Merapu, meraban, meroyan! Yang penting dia cakap.. yang penting suara dia kuat.. dan yang paling penting bagi dia.. Mungkin la "Aku la Hero di sini... aku boleh cakap apa saja.. orang kena respect aku sebab aku ada title $%%^^@@*** tapi aku tak tau apa aku buat kat sini. walau aku bukan bos tapi aku nak berlagak macam bos jugak!"
Siap buat monolog untuk si Hero ni...

p/s: NI GERAM PUNYA PASAI ARINI... BILA SELALU BERDEPAN DGN ORG GILA, AKU TETAP BERDOA SPY AKU TAK JADI GILA, SEGILA DIA...CISHHH. Bila ler nak blah!

No comments:

CUBA BENDA BARU

 Cuba Benda Baru SUSAH. Memamg susah. Bila kita nak mula benda-benda baru ni. Kalau dulu melulu ikut suka saja, tapi bila ada tujuan dan mat...