Wednesday, March 30, 2011

TEKAK MERAGAM?

Apa hal pulak la tekak ni... dah 2 hari ni sakit. Nak telan apa pun tak boleh ni... Tak makan lapar, nak makan sakit.....Adusssss... Tension nyer tak boleh makan!

Bukannya aku pelahap tapi makan perlu untuk hidup. Energy aku habis ler bila sampai opis... Sebab aku suka makan bila tension... dan bila sampai opis.. aku mesti tension... maknanya... sampai opis aku kena makan.. kalau tak.............mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..... tak abis ler keja aku!

Ni dah start tension!.......


Credit to Google

Mungkin ada baiknya aku tido.... Argghhhhh... tapi arini keja!

p/s: Bencinya week days bila badan tak sihat

No comments:

CUBA BENDA BARU

 Cuba Benda Baru SUSAH. Memamg susah. Bila kita nak mula benda-benda baru ni. Kalau dulu melulu ikut suka saja, tapi bila ada tujuan dan mat...