Sunday, October 16, 2011

HARI INI...

Hari ini lapang sikit hari aku tapi blog ni masih tak terupdate... sebab apa la hari lapang aku... aku tak ada idea nak start menulis. Kepala masih bengang dengan semua kejadian yang menimpa.. tapi pada aku itu semua dugaan. Kena hadapi dengan tabah.

Ada banyak benda nak diceritakan. Tapi satu pun tak jadi...bila start menulis, ada jer benda yang mengganggu. Ada lagi sotong yang masih di atas dapur,,, jadi stop dulu entry kali ini... beri tumpuan pada masakan lunch aku dulu. Fatin pun dah bersiap nak ke sekolah... Katanya, arini dia exam... jadi GOOD LUCK, dear. Buat baik-baik semua kertas periksa.

Gambare, Nur Fatin Zuhairah.

No comments:

CUBA BENDA BARU

 Cuba Benda Baru SUSAH. Memamg susah. Bila kita nak mula benda-benda baru ni. Kalau dulu melulu ikut suka saja, tapi bila ada tujuan dan mat...