Selamat Hari Guru...

google image

HAPPY TEACHER'S DAY! TO ALL DEAREST TEACHER IN THE WORLD.



Especially to my dear sisters... Kak Yong, Kak Yang, Kak Uda, Kak Cik.. Selamat Menyambut Hari Guru...Moga sabar dengan cabaran yang mendatang nak handle anak2 murid...
Era.. hehe..mungkin tidak ler nampak gayanya... nasib pun tak ada... asyik tak dapat jer. Mungkin jugak takut nak menghadapi masalah murid2 yang selalu kakak2 ceritakan... mungkin malas dah nak belajar bagaimana nak mengajar.. mungkin jugak tak mau berjauhan dengan anak2 untuk menjadi pengajar... Tapi mungkin semuanya sebab diri sendiri yang tak berapa mau dengan tittle sebagai GURU...

Comments

aizamia3 said…
selamat hari guru..

bukan sebab taknak berjauhan dari anak-anak tapi jenis tak tahan sabar.. hikhikhik...
ceh..ceh.. macam kenal lama jer walau baru jumpa ni..hehehe. betul ler,... dengan anak sendiri pun kekadang tak sabar.. ni kan pulak anak orang.

Popular posts from this blog

SAKIT ITU RAHMAT, DUGAAN ITU NIKMAT

Kejahatan Ibu Bapa Terhadap Anak

Jangan terpedaya dengan produk tiruan @ tidak berdaftar