Sahara..Nyaman Segar

Hari ini aku bertemankan minyak HPA Sahara seharian. Sakit kepala tak sudah dari kelmarin lagi. Badan seram sejuk, kepala bengang jer, tekak sakit, hidung sumbat, badan pun lenguh-lenguh. Tapi apa pasal la aku pergi kerja hari ini. Tensionnya. Nasib baik tak ada orang yang kacau aku sangat hari ini. So boleh continue kerja aku jer...

Semalam pun dah pergi klinik dengan Cik zue. Dapat la ubat macam-macam yang tak sepatutnya aku dapat. Bagi ler MC doktor. Ni bagi ubat mengantuk camni aku nak pi keja camner? Doktor ni pun la...

Sib baik ler ada minyak angin. Minyak Sahara ni Kak Zaini, ofismate aku kenalkan. Dulu guna minyak angin cap kapak jer tapi entah macam mana leh tukar lak ke minyak ni. Try ler dulu. Ok ler.. nak bagi baik 100%, tipu sangat la. Kecuali la ada orang tolong urutkan 2-3 jam badan ini mungkin la boleh lega, kan. Cuma ok la buat penghilang sakit-sakit buat sementara. Layak la untuk teruskan duduk di kerusi ni sampai kul enam petang.

Terima Kasih ler minyak ni.... teman aku untuk maintain duduk kat kerusi opis ni..hehehe


p/s: Pening lagi ni. Sakit badan, sakit kepala. Balik nak tidor terus.

Comments

norh said…
pegi la spa.. sure la lala la.. :)

Popular posts from this blog

SAKIT ITU RAHMAT, DUGAAN ITU NIKMAT

Kejahatan Ibu Bapa Terhadap Anak

Jangan terpedaya dengan produk tiruan @ tidak berdaftar